maanantai 9. toukokuuta 2016

Cafe Laurell vko 1

Aloitin työssäoppimisen Cafe Laurellissa Hämeenlinnassa 3.5. Työharjoittelu olisi alkanut jo 2.5 mutta olin ensimmäisenä päivänä sairaana. Ensimmäisenä työpäivänäni ohjaajani Sanna perehdytti minua kahvilan tapoihin. Koko viikon olen tehnyt aika samanlaisia töitä eli tiskannut ja siivoillut muuten, tehnyt salaatteja ja leipiä, laittanut leivonnaisia paikoilleen, kelmuttanut kuivakakkuja ja joitain muita pieniä tehtäviä on ollut esim. kuittien lajittelua ja tuotekuvausten korjailuja. Toisena työpäivänäni yksi työkavereistani opetti minulle kassan käyttöä ja sain harjoitellakkin sitä vähän. Olen yrittänyt opetella leivosten nimiä jotta pystyisin olemaan yksin kassalla. Työssäoppimispaikkani on tosi kiva ja työkaverit ovat olleet mukavia, kyselleet paljon minulta kaikkea.

1 kommentti: