lauantai 8. huhtikuuta 2017

Verkatehdas vko 1

Ensimmäinen viikko työssäoppimassa on sujunut todella hyvin. Pidän työpaikasta ja työkaverit ovat tosi mukavia ja rentoja.

Maanantaina minulla oli vain muutaman tunnin päivä, minulle esiteltiin paikkoja, työntekijöitä ja kerrottiin työvuorot.
Seuraavat kolmepäivää olin kokoussuunnittelijan kanssa, pääsin mukaan kokousten valmisteluun, eli tarkastettiin laitteet, laitettiin vedet ja opasteet paikoilleen jne. Työpäivät alkoivat aikaisin 7-8 aikaan aamulla.
Perjantain ja lauantain olin tuotantosuunnittelijan kanssa, pääsin mukaan kahden konsertin järjestelyihin, jotka molemmat olivat musikaaleja Vanaja salissa. Valmistelin bäkkärin valmiiksi esiintyjille, kävin kaupassa ostamassa tarjoilut ja laitoin kahvit keittymään. Otin myös verkatehtaan someihin kuvia tapahtumista. Nämä kaksi päivää olin illassa eli töitä oli 12-19.

Työ verkatehtaalla on minusta todella mielenkiintoista ja joka päivä on erilainen. Töihin on kiva lähteä ja odotan innolla seuraavia juttuja. Ensimmäisellä viikolla tein paljon tunteja, sillä seuraava viikko minulla on vapaa, koska tapahtumia ei hirveästi ole pääsiäisen takia.




             


 



1 kommentti:

  1. Sinulla onkin tulossa mielenkiintoinen työssäoppimisaika. Juttelin ohjaajasi kanssa. Ime itseesi nyt mahdollisimman paljon tietoa, saat jakaa sitä sitten meille kaikille :)

    VastaaPoista