sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Verkatehdas vko 7

Viimeinen viikko työssäoppia verkatehtaalla oli. Viikko meni kivasti ja nopeesti, muutama kokous oli alkuviikosta ja viikonlopun olin mukana tomaatteja, tomaatteja - stand up festivaaleilla. Festareilla mun homma oli jakaa kävijäkyselyitä ja vuoden vihannes- kuponkeja.

Verkatehtaalla oli mahtavaa olla työssäopissa, paikkaa ei voisi kehua tarpeeksi. Huiput työkaverit ja asiakkaat, parempaa en vois kuvitella. Sain kokea paljon uutta ja erilaista sekä nähdä ja oppia millaista alalla on. Kaikki työkaverit ovat olleet täällä alusta asti tosi mukavia mulle ja kyselleet kovasti kaikkea, olen huomannut että heitä oikeesti kiinnostaa. Tää harjottelu on jopa saanut mut miettimään uudestaan tulevaisuuden suunnitelmiani, koska olen pitkään ollut jo varma että haluan työskennellä hotellissa, mutta nyt olen ajatellut, että voisin lähteä jatko-opiskelemaan esim. kulttuurituotantoa, että pääsisin Verkatehtaan kaltaiseen paikkaan töihin. Harmittaa että se on nyt ohi, olis ollut kiva jatkaa täällä mutta hyvillä mielin nyt kuitenkin kesälomille :)

   

1 kommentti: