sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Majoituspalvelut suoritettu!

Viimeinen työviikko Aulangolla ohi, ja oli kyllä ehdottomasti rankin viikko. Maanantaina olin ensimmäistä kertaa respassa yksin, koska muu henkilökunta oli palaverissa ja se oli kyllä kivaa ja opettavaista, koska parhaiten oppii kun ei oo ketään keltä kysyä. Hyvin pärjäsin :)
Tiistaina olin valmistamassa aamiaista eli ekaks laitettiin päivän aamiainen esille, sitten alettiin tekemään seuraavan päivän aamiaista ja vähän lounastakin ja klo 10 sit otettiin päivän aamiainen pois. Keskiviikkona mulla oli yövuoro, joka oli kyllä mulle aika rankka kun menee päivärytmi ihan sekasin, varsinkin kun en hirveesti päässyt tekeen mitään. Torstaina menin sit vielä iltavuoroon ja perjantaina olikin jo mun viimeinen työpäivä. Kokonaisuutena oli tosi opettavainen harjottelu ja tykkäsin kyllä olla Aulangolla töissä, onneks pääsee vielä sinne takas! Innolla ootan jo seuraavaa harjotteluu 

 

1 kommentti:

  1. Se on kyllä hyvä, että pääsit kokemaan yövuoronkin, koska se on niin erilaista monellakin tavalla päivävuoroon verrattuna. Hienoa myös kuulla, että tosiaan tykkäät työstäsi siellä ja hyvillä mielein olet menossa myöhemmin jatkamaan.

    VastaaPoista