maanantai 5. helmikuuta 2018

Baarityöskentely vko 1

Aloitin keskiviikkona 31.1 Albertin kellarissa baarityöskentelyn työssäopin. Ekan viikon aikana oon oppinut jo paljon uutta.

Oon opetellut erilaisia oluita ulkoa, oppinut käyttämään hanoja, tehnyt drinkkejä mm. kossu russian, viskikola, gin tonic ja valkovenäläinen. Oon tehnyt paljon blokkausta, ruoka-annoksia  ja oppinut mitä hommia baarin sulkemisen jälkeen tehdään. 

Viikko meni hurjan nopeesti vaikka teenkin aika pitkiä työpäiviä, sillä olen töissä vain 4pvä viikossa. Hyvin oon onneksi tottunut yötyön rytmiin. Työkaverit sanoi että mulla on mennyt hyvin, oma-aloitteisuutta ja nopeutta työhön tarvii vielä harjoitella mutta eiköhän ne tuu sitten ajan kanssa. Albertissa on tosi kivat työkaverit ja rento meininki, asiakkaatkin ovat mukavia :)  







2 kommenttia:

  1. Oot tehnytkin jo heti ekalla viikolla monipuolisesti erilaisia työtehtäviä. Tosiaan se ripeys tulee ajan myötä, kun alkaa oleen hinnat mielessä ja paikat tutut. Tuotetietous on myös yksi, mitä kannattaa opetella itsenäisestikin, kun on hiljaisempia aikoja.

    VastaaPoista
  2. varsinkin me kun oltiin asiakkaana :)

    VastaaPoista