torstai 18. helmikuuta 2016

Blogitehtävä Angry Birds Go Snow -tapahtumasta

Kerro pukeutumisestasi. Pukeuduitko tapahtumassa sään, tapahtuman/tilanteen ja ennalta annettujen ohjeiden mukaisesti, mm. oliko sinulla rintanimikyltti, varavaatetta jne. Jos pukeutumisesi oli puutteellista, mikä siihen oli syynä ja mitä tekisit toisin?
- Pukeuduin tapahtumaan sään, tapahtuman/tilanteen ja ohjeiden mukaisesti sillä olin pukeutunut ulkoiluvaatteisiin ja sopivan lämpöisesti sekä minulla oli myös rintanimikyltti heijastinliivissä kiinni ja olin ottanut mukaan varavaatteita.

Pääsitkö esivalmistelemaan tehtäväpistettäsi, mitä esivalmisteluita teit?

- Pääsin esivalmistelemaan tehtäväpistettäni tekemällä muiden työntekijöiden kanssa hiihtoalueelle paikkoja hiihtoleikeille ja laittamaan Angry Birds pehmoja sinne.

Miten otit asiakkaita vastaan, tervehditkö heitä (vaikka he eivät tehtäväpisteellesi olisi tulleetkaan), yrititkö houkutella uusia asiakkaita, kerro miten palvelit asiakkaita yksilöllisesti (esim. lapset, aikuiset jne.), kannustitko asiakkaita, millainen oli elekielesi (hymy, katsekontakti jne.), käytitkö matkapuhelinta (jos käytit, mihin tarkoitukseen/missä tilanteessa)?
- Otin asiakkaat vastaan tervehtimällä heitä ja hymyilemällä heille. Lapsia kannustin heidän tehtävissä ja kehuin onnistumisia ja aikuisille juttelin jonkun verran. Käytin matkapuhelinta vain kellon katsomiseen ja meidän luokan Whatsapp viestien lukemiseen. 

Kysyitkö asiakkailta palautetta?
- Joskus kysyin lapsilta että oliko heillä kivaa mutta en muuten.

Tutustuitko etukäteen fb-sivuille laitettuun materiaaliin, mm. oman tehtäväpisteen vastuut/turvallisuus? Jos et tutustunut, niin miksi et?
- Tutustuin lukemalla ne tarkasti.

Olitko aktiivinen, oliko toimintasi asiakkaita arvostavaa/miten asiakkaiden arvostus näkyi toiminnassasi? Jaksoitko olla aktiivinen / asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan?
- Mielestäni olin ihan sopivan aktiivinen ja toimintani oli asiakkaita arvostavaa. Jaksoin olla asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan. 

Miten huolehdit turvallisuudesta?

- Huolehdin turvallisuudesta vahtimalla ettei lapset satuta toisiaan. Olin myös Kick Bikessa ja siinä autoin lapsia joilla oli vaikeuksia pyörän kanssa esim. jos he kaatuivat sillä.

Millaista oli / miten sujui yhteistyö toimipisteesi muiden työntekijöiden kanssa?
- Yhteistyö toimipisteen muiden työntekijöiden kanssa sujui hyvin, pystyimme hyvin sopimaan kuka tekee mitäkin ja he olivat tosi mukavia meille.

Noudatitko sovittuja työaikoja (esim. ruokatauon suhteen) ja sovitko työpisteesi vastuuhenkilön kanssa, jos jouduit poistumaan paikalta?

- Noudatin, tulin töihin ajoissa niin että en myöhästynyt ja menin ruokatauolle mielestäni sopivaan aikaan ja lähdin töistä vasta sitten kun sai lähteä. Ruokatauosta käytiin kysymässä vastuuhenkilöltä että milloin voimme mennä syömään ja hän sitten päästi meidät. Muuten en joutunutkaan poistua paikalta.

Toimitko hyvien käyttäytymistapojen mukaisesti? Miten hyvät käyttäytymistavat näkyivät toiminnassasi?

- Toimin, keskustelin asiakkaiden kanssa kohteliaasti ja ystävällisesti.

Mitä opit?

- Opin ainakin tapahtumien järjestämisestä ja turvallisuudesta.



1 kommentti: